Dacıa, bir markanın yeniden doğuşu
Dacia 1966 yılında Romanya'da kurulduğunda çok net bir misyonu vardı. Romen halkına modern, güvenilir ve uygun araç sahibi yapmaktı. Günümüzde de Romanya olarak bilenen bölgeye, Romalıların verdiği isim olan Dacia adıyla onurlandırıldı. Renault 1999 yılında Dacia'yı satın alarak stratejik bir dönüşümün ilk temellerini attı. Dacia böyleye bir Gruope Renault markası oldu ve bu da daha kaliteli bir üretim döneminin başlangıcını müjdeledi.
2004 YILINDA LOGAN LANSMANI YAPILDI
Rakiplerine göre daha uygun fiyatıyla, gelişmekte olan ülkeler için tasarlanan, dayanıklı bir aile sedanı olan Logan; markanın yeniden doğmasını sağladı. Logan otomotiv dünyasında hemen farkını gösteri ve 2005 yılında piyasaya sürüldüğü Batı Avrupa da dahil olmak üzere çok ciddi bir ticari başarı sağladı.
2008 YILINDA SANDERO LANSMANI YAPILDI
Dacia markasının ikinci büyük lansmanı ise 2008 yılında Sandero oldu. En çok satan modelimiz. geniş boyutları, pratik tasarımı, çok yönlülüğü ve erişilebilir olması Avrupa'da en çok satan model olmasını sağlayan özelliklerinden sadece bazıları...
2010 YILINDA DUSTER LANSMANI YAPILDI
Dacia otomotiv endüstrisinin alışılagelmiş kabullerini Duster ile bir kez daha yıktı. Duster piyasadaki en ekonomik SUV olmanın yanı sıra gerçek off-road becerilerine sahip çekici bir otomobil. Bir kez daha, marka önemli ticari başarı yakaladı.
BUGÜN DE BAŞARILARIMIZ DEVAM EDİYOR
Günümüzde Dacia markası Avrupa ve Akdeniz bölgesinde 44 ülkede faaliyet göstererek 7 milyonun üzerinde müşteriye hizmet veriyor.
Hikaye devem ediyor ve yeni devrimler yolda: Küçük Spring modeli ile elektrikli sürüşü herkesin erişebileceği bir noktaya getiriyoruz.