Dacia'nın Hikayesi

Yalnızca bir markanın ötesinde gerçek bir hikaye.

Mavi Dacia Dokker - Tavan barları

1966

Dacia markasının doğumu

Dacia markasının adı Romanyalı atalarımızın topraklarının adından geliyor. Renault ile bir lisans anlaşması imzalandı.

Dacia'nın misyonu modern, sağlam aile otomobillerini Romanya'daki herkes için ulaşılabilir hale getirmekti.
 

1999

Dacia bir Renault Grubu markası haline geldi.

Renault Dacia'yı devraldı ve tarihi Pitesti tesisini radikal biçimde modernleştirdi. Bu da, markanın kalite açısından yeni bir döneme girmesini sağladı. Sert Romanya iklimi, yetersiz durumdaki yollar ve Karpat Dağlarını aşmak için gereken uzun mesafeler nedeniyle bu araçların son derece güvenilir olması gerekiyordu.

Dacia Duster - Crossover
Dacia Sandero - Sedan dış

2004

Dacia, markanın yenilenmesini simgeleyen "Logan" aile sedan modelini piyasaya sürdü.

Bir sonraki yıl tüm üretim rekorları kırıldı. 2006'da Logan MCV, 2007'de Logan Van, 2008'de Logan Pikap ve Sandero ve 2010 yılında Duster ile birlikte araç gamı genişlemeye devam etti.

2011

Dacia sadece bir yılda 340.000 üzerinde yeni müşteri kazandı.

Pitesti fabrikası artık tam kapasiteyle çalışıyordu. Tarihi Pistesti fabrikasını desteklemesi için Somaca (Fas) fabrikası kuruldu.

Dacia Sandero Stepway - Dış
Lodgy - Mavi kompakt MPV dış görünümü

2012

Tanca'da (Fas) yeni bir fabrika açıldı.

Dacia araç gamını genişletmek için, 5 ve 7 koltuklu kompakt van "Lodgy" ve ardından Dokker kombi ve Dokker Van modellerinin lansmanı yapıldı.

Dacia - Felsefesi

Dacia felsefesi

Dacia Türkiye

Dacia Türkiye

Dacia - Çevre

Çevresel Standartlar

  • SubPrefooter Icon

    Kolay Ulaşılabilir Hizmet Ağı150’den fazla satış noktası

  • SubPrefooter Icon

    7/24 Yol Yardım ServisiTüm Türkiye'de

  • SubPrefooter Icon

    Yetkili Servis UzmanlığıAracınızın ihtiyacına uygun uzman çözümler

  • SubPrefooter Icon

    Orijinal Yedek ParçaÜretici garantisi ile güvenilir onarım